Coming out of my cage
該逃出我的籠子了
And I've been doing just fine
我已經做得算不錯了啦
Gotta gotta be down
一定要出來看看
Because I want it all
因為我想要得到一切
It started out with a kiss
這一切就只是因為一個吻而開始
How did it end up like this
怎麼會是這樣收場呢
It was only a kiss, it was only a kiss
只不過是個吻,就只是一吻


Now I'm falling asleep
現在我睡著了
And she's calling a cab
然後她叫了一台計程車
While he's having a smoke
就在他抽菸的時候
And she's taking a drag
她吐了一口菸
Now they're going to bed
現在他們要去睡覺了
And my stomach is sick
我覺得肚子不太舒服
And it's all in my head
就因為想像這些事
But she's touching his chest
但她正撫摸著他的胸口
Now, he takes off her dress
現在他脫了她的衣服
Now, let me go
現在,就讓我走吧
I just can't look its killing me
我只是沒辦法看著這一切,那會讓我想死
And taking control
就忍著吧


Jealousy, turning saints into the sea
忌妒心, 讓聖人也迷失在海裡
Swimming through sick lullabies
沉浸在病態的搖籃曲裡
Choking on your alibis
溺死在你的藉口裡
But it's just the price I pay
但這是我選擇要付出的代價
Destiny is calling me
命運正在呼喚我
Open up my eager eyes
張開我渴望的雙眼吧
Cause I'm Mr. Brightside
因為我是樂觀先生

 

Coming out of my cage
該逃出我的籠子了
And I've been doing just fine
我已經做得算不錯了啦
Gotta gotta be down
一定要出來看看
Because I want it all
因為我想要得到一切
It started out with a kiss
這一切就只是因為一個吻而開始
How did it end up like this
怎麼會是這樣收場呢
It was only a kiss, it was only a kiss
只不過是個吻,就只是一吻


Now I'm falling asleep
現在我睡著了
And she's calling a cab
然後她叫了一台計程車
While he's having a smoke
就在他抽菸的時候
And she's taking a drag
她吐了一口菸
Now they're going to bed
現在他們要去睡覺了
And my stomach is sick
我覺得肚子不太舒服
And it's all in my head
就因為想像這些事
But she's touching his chest
但她正撫摸著他的胸口
Now, he takes off her dress
現在他脫了她的衣服
Now, let me go
現在,就讓我走吧
I just can't look its killing me
我只是沒辦法看著這一切,那會讓我想死
And taking control
就忍著吧


Jealousy, turning saints into the sea
忌妒心,讓聖人也迷失在海裡
Swimming through sick lullabies
沉浸在病態的搖籃曲裡
Choking on your alibis
溺死在你的藉口裡
But it's just the price I pay
但這是我選擇要付出的代價
Destiny is calling me
命運正在呼喚我
Open up my eager eyes
張開我渴望的雙眼吧
Cause I'm Mr. Brightside
因為我是樂觀先生


I never
我從不......
I never
我從不......
I never
我從不......
I never
我從不......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    露哭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()